Websites og tillægsprodukter/ -ydelser tilbydes udelukkende
til erhvervskunder.
Al brug af vores, Websites og tillægsprodukter/-ydelser er underlagt disse betingelser og vores privatlivspolitik (Betingelser), som du (Kunden / dig) skal acceptere for at bruge Applikationen og vores Websites. Bemærk at der kan gælde særlige vilkår i tillæg til disse Betingelser for de enkelte produkter.
Brug af vores Websites
Ved at bruge vores Websted
accepterer du disse Betingelser, og du bekræfter, at du overholder
alle gældende love og regler for brugen. Hvis du ikke kan acceptere
Betingelserne, skal du straks navigere væk fra vores Websites, og
afstå fra at bruge vores Websites. Vores Websites tilbydes
udelukkende til ikke-kommerciel brug, dvs. du må hverken
distribuere, ændre, offentliggøre, genbruge, fremsende eller på
anden vis bruge materiale og indhold på vores Websites til
offentlige eller kommercielle formål uden vores skriftlige samtykke.
Du må gerne linke til og bruge materiale fra vores Websites, men du
skal overholde reglerne om ophavsret og tydeligt angive os som
kilde. Selvom vi gør vores bedste for at give opdaterede og præcise
oplysninger, kan der forekomme prisændringer, utilsigtede fejl og
lignende på vores Websites, og vi gør derfor opmærksom på, at alt
indhold på vores Websites tilbydes ”som det er” uden garantier for
fuldstændighed eller korrekthed og uden indeståelser af nogen art.
Vi fraskriver os alt ansvar for indhold på vores Websites og ydelser
leveret derigennem.
Pris og betalingsbetingelser
Alle priser
er angivet i danske kroner og er ex. moms. Ændringer i valutakurser,
afgifter, forsikring, nettoprisindekset, fragt og
indkøbsomkostninger medfører, at WorkXpress kan justere priserne,
således at WorkXpress stilles uændret. WorkXpress har i øvrigt ret
til at ændre sammensætning, indhold og priser på produkter og
abonnementer med varsel på e-mail eller ved opslag på deres
Websites. Faktureringsperiode og betalingstidspunkt fremgår af vores
abonnementstype. Medmindre andet udtrykkeligt er aftalt eller
fremstår i abonnementsvilkårene, opkræves abonnementsbeløbet forud
for hver måned. Ved indgåelse af en abonnementsordning giver Kunden
automatisk WorkXpress lov til løbende at trække abonnementsbeløbet
ved hjælp af Kundens kort. Hvis der gøres brug af tillægsydelser
eller udvidede funktioner, accepteres samtidig at der skal betales
for disse tillægsydelser eller udvidede funktioner særskilt.
Abonnementsbeløbet vil blive trukket samme dato virksomheden
opretter sig og betaler månedlig. Ved trækning på Kundens
kort i forbindelse med abonnementfornyelse vil der blive sendt en
faktura for købet til Kundens e-mail.
Gebyrer m.m.
Workxpress har ingen gebyrer eller får kommision på noget tidspunkt.
Udskiftning/sletning af betalingskort
Kunden
kan til enhver tid udskifte eller slette betalingskort under
“Indstillinger” -> “Abonnement”.
Kreditkortbetaling
Vi tager følgende
betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard, Maestro, JCB og American
Express. Dankort Visa Mastercard
Maestrocard JCB American Express
Aftalens varighed
Disse Betingelser gælder så
længe Kunden har en konto, der giver adgang til vores Websites.
Ingen refundering eller fortrydelsesret
websites
og tillægsprodukter/ -ydelser udbydes udelukkende digitalt til
erhvervsdrivende, og der gælder derfor ingen 14 dages
fortrydelsesret.
Opsigelse og overdragelse
Du kan opsige,
ændre og nedgradere dit abonnement i Applikationen via fanebladet
“Abonnement” under “Indstillinger”. Opsigelse skal ske senest dagen
før en ny abonnementsperiode påbegyndes. WorkXpress kan opsige
abonnementet med 3 måneders varsel, eller øjeblikkeligt ved Kundens
væsentlige overtrædelse af disse Betingelser, manglende betaling af
abonnement eller ved Kundens insolvens. WorkXpress har ret til frit
at overdrage sine rettigheder og forpligtelser overfor Kunden til
koncernforbundet selskab eller tredjemand. WorkXpress har endvidere
ret til at bruge underleverandører, herunder bl.a. til opbevaring af
data.
Kundens data
De informationer du indtaster
i Applikationen eller på anden vis deler med os behandles fortroligt
og kan kun videregives til tredjemand hvis der er tale om offentligt
tilgængelige oplysninger, hvis vi har modtaget oplysningerne uden
for fortrolighed, hvis vi bliver pålagt at gøre det af en myndighed
eller domstol, eller hvis vi skønner det er rimeligt i forbindelse
med myndighedskrav, Kundens konkurs eller lignende. WorkXpress
kræver, at enhver offentlig instans, der anmoder om kundedata,
følger alle gældende love, regler og procedurer for anmodningen.
Data i Applikationen kan dog bruges i statistisk øjemed samt til
levering af visse funktioner, naturligvis uden at det kan
identificeres, hvorfra oplysningerne kommer. De funktioner der
bruger data er bl.a. WorkXpress Crowd (forslag til konteringskonti)
og WorkXpress Benchmark (se og sammenlign nøgletal). Al information
du sender til os eller indtaster på vores Websites (indlæg,
kommentarer, spørgsmål, e-mails osv.) tilhører os, og vi kan gøre
frit brug af den uden at godtgøre dig.
Information udledt af det statistisk indsamlede materiale kan i særlige tilfælde sælges til tredjemand. Specifikt skal nævnes, at der i den forbindelse på intet tidspunkt vil være tale om, at information om Kunden eller dennes data vil komme til tredjemands kundskab, således at Kunden kan identificeres. WorkXpresss privatlivspolitik er tillige gældende for Kundens brug af Applikationen og Websites og kan findes her: Vilkår og betingelser /privatlivspolitik.
Kundens adgang til egne data
Kunden har til enhver tid fuld adgang til sin egen konto og data. Kunden kan redigerer sine oplysninger under sin profil. Hvis WorkXpress ønsker at lukke adgangen til Applikationen kan dette ske uden grund, men det skal varsles pr. e-mail til Kunden 3 måneder inden lukningen. Kunden har i denne periode mulighed for at hente indtastede data ud af systemet. Dette gælder dog ikke, hvis Kunden ikke har betalt for adgang til Applikationen.
Opdateringer og driftsstabilitet
WorkXpress
forbeholder sig retten til at opdatere og ændre på Websites. Det
tilstræbes at udføre disse opdateringer, så de ikke er til gene for
Kunden. I enkelte tilfælde kan det dog være nødvendigt at lukke for
adgangen til vores Websites mens opdateringer foretages. WorkXpress
tilstræber højest mulig driftsstabilitet for websitet, men
garanterer ikke for denne.
E-mail udsendelse
WorkXpress forbeholder
sig retten til at sende e-mails ud til Kunden, når der kommer
opdateringer til, eller hvis der bliver udviklet nye funktioner og
applikationer, som vurderes interessante for Kunden. WorkXpress
forbeholder sig ligeledes retten til at sende reklamer for
tredjemand med ud i disse e-mails. Modtagelsen af e-mails kan til
enhver tid afmeldes ved at klikke på ʼafmeldʼ linket i de fremsendte
e-mails.
Ansvar og
ansvarsbegrænsninger
Brugen
af vores Websites foregår helt på eget ansvar. WorkXpress kan
hverken holdes ansvarlig for direkte eller indirekte tab, der måtte
opstå i relation til brug af og adgang til vores Websites.
WorkXpress fraskriver sig endvidere ansvar for problemer og tab, der
opstår pga. forhold, der er uden for WorkXpressʼs kontrol. Dette
gælder fx. strømafbrydelser, problemer med internet forbindelser,
problemer med hardware, hacker-angreb, vira eller anden form for
force majeure. WorkXpress hæfter alene for forsætlige eller groft
uagtsomme forhold og det maksimale erstatningsansvar overfor Kunden
kan uanset årsagen aldrig overstige et beløb svarende til Kundens
samlede betaling af vederlag i et år for brugen af Applikationen.
Ophavsret og andre immaterielle rettigheder
Medmindre
andet er udtrykkeligt angivet, ejer WorkXpress ophavsretten og andre
immaterielle rettigheder og alt materiale på Websites. Al brug
kræver vores skriftlige samtykke. Der overdrages ingen immaterielle
rettigheder eller andet materiale på Websitet til Kunden. Kunden
giver WorkXpress og vores samarbejdspartnere og underleverandører
ret til at bruge materiale og data der uploades af Kunden i det
omfang det er nødvendigt for, at vi kan drive og udvikle
Applikationen og vores Websites samt til markedsføring. Kunden
indestår for, at materiale der uploades, hverken krænker tredjemands
rettigheder eller er i strid med gældende ret.
Ændringer og opdateringer
WorkXpress kan
til enhver tid ændre og opdatere disse Betingelser og oplysninger om
rettigheder. De gældende Betingelser vil altid være tilgængelige på
vores Websites. Brug af Applikationen og/ eller vores Websites efter
en ændring af Betingelserne, betragtes som Kundens accept af de
ændrede Betingelser.
Tvister
Tvister opstået mellem den private
og virksomheden blander WorkXpress sig ikke, idet vores platform er
kun til at formidle kontakten. WorkXpress har intet at gøre med
betaling eller det udførte arbejde.
Ejer af workXpress
Aziz Erdogan
Linkøpingvej 22 2. Tv
4000 Roskilde
CVR: 40128115